کفش گیوه کردی از پاپوش های سنتی و جذاب ایران است که به دلیل سبکی و خنکی در تابستان استفاده می شود.گیوه انواع مختلفی دارد ، یکی از آن ها که جنس زیره آن از ابر می باشد و به گیوه ابری ساده معروف است.

استعلام قیمت گیوه ابری ساده از سایت های فروش و فروشگاه ها امکان پذیر است، با توجه به جنس رویه و زیره به کار رفته، قیمت گیوه متفاوت است و همچنین می توان حضوری یا غیر حضوری اقدام به خرید کرد.

استعلام قیمت گیوه ابری ساده

مشخصات انواع گیوه ابری ساده

مشخصات انواع گیوه ابری سادهگیوه ملکی نجف آباد تنوع رنگ زیادی دارد ، ولی تک رنگ است و نسبت به سایر گیوه ها ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه است. هم در خانه و هم در محیط های خارج مانند کار و مجلس و… می توان از آن ها استفاده کرد.

تولید گیوه ابری بسیار متنوع و گسترده و دنیای رنگ است. پا در آن اصلا عرق نمی کند و بوی نامطبوع نمی گیرد و با خیال راحت می توان از این صنعت دست ساز استفاده کرد.

این گیوه ها انعطاف پذیری خوبی دارند و مانند کفش های طبی، راحت و سبک و استاندارد بوده و الیاف طبیعی و بافتی نرم دارند و با هر نوع پا سازگاری دارد. بسیار شیک هستند و همگان آن را پسند می کنند.

این گیوه ها قابلیت شست و شو حتی با ماشین لباسشویی را بدون از دست دادن رنگ و کیفیت دارند. از این رو بهترین انتخاب برای افراد خوش سلیقه و زیبا پسند است.

کشورهای همسایه طرفدار و خواهان این گیوه زیبا هستند ، از این رو این هنر دست ،برای ایران یک محصول صادراتی پرسود محسوب می شود. قیمت این گیوه ها در کشورهای واردکننده بسیار بالاتر از قیمت داخل ایران است.

هرکسی که دیسک کمر یا کمر درد دارد، این گیوه یک پیشنهاد عالی برای کاهش درد کمر می باشد . پزشکان معمولا پوشیدن این گیوه را به بیماران برای کاهش درد توصیه می کنند.

بازار فروش گیوه ابری ساده ارزان

بازار فروش گیوه ابری ساده ارزان بازار فروش گیوه ابری ساده ارزان به دلیل تنوع رنگ زیاد، قیمت مناسب و سایزهای مختلف و استاندارد بسیار پر رونق است. تولید و فروش این پاپوش زیبا در غرب کشور به دلیل شرایط آب و هوایی بیشتر است.

برای خرید گیوه ابری می توان به سایت های فروش مراجعه کرد و اینترنتی سفارش داد و یا می توان مستقیم به فروشگاه های عرضه این محصول رفت و یک خرید عالی از این هنر هزار رنگ داشت.

فروش گیوه ابری ساده ارزان علاوه بر ایران در بازار های خارجی نیز طرفداران و خریداران خاص خود را دارد.این گیوه های زیبا در جعبه های بسیار با کیفیت و شیک به کشورهای دیگر صادر می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *