گیوه زنانه کرمانشاه جز صنایع دستی، برخی از نقاط ایران محسوب می شود. در حال حاضر حامیان حفظ و ترویج صنایع دستی، با حمایت از تولید گیوه سنتی بسیار شکیل توانسته اند فرهنگ استفاده از آن را زنده نگه دارند. طوری که علاوه بر تولید و فروش در بازار داخل، گیوه اصل صادراتی را نیز تولید کرده و به خارج از مرزها ارسال می نمایند.

بازار فروش گیوه اصل صادراتی

ویژگی برتر انواع گیوه اصل صادراتی

ویژگی برتر انواع گیوه اصل صادراتی

انواع و اقسام گیوه اصل مردانه در بازار عرضه می شود و به فروش می رسد اما مرغوب ترین آن گیوه اصل صادراتی است که با ظرافت کامل توسط هنرمند ایرانی بافته شده و به صورتی کاملا شکیل و با کیفیت عرضه می شود.

گیوه صادراتی نسبت به سایر مدل های گیوه متمایز است، زیار طوری طراحی و دوخت می شود که دارای استحکام بسیار بالایی است، و اجزای تشکیل دهنده آن کاملا از مواد درجه یک دوخت شده است. همچنین هنرمندان خلاق حرفه هنر دستی گیوه دوزی، با خلاقیتی که به خرج داده اند و هر گلدوزی را با آن ادغام کرده اند و زیباترین و درجه یک ترین محصول را تولید می کنند.

تولیدکنندگان با عرضه گیوه در سراسر کشور و مشاهده استقبال بی نظیر از آن، روز به رو کیفیت کار خود را ارتقا دادند و به جایگاه خوبی در زمینه فروش رسیدند، طوری که در حال حاضر با خلاقیت خود توانسته اند تولید گیوه را به مقدار انبوه برسانند و چشمه ایاز هنر زیبای هنرمندانمان در زمینه صنایع دستی به صورت صادرات به خارج از مرزها بفرستند. این کار هم باعث رونق اقتصادی شده است و هم هنر زیبا و اصیل ایرانی را رخ جهانیان کشیده است.

قیمت تولیدی گیوه اصل صادراتی

قیمت تولیدی گیوه اصل صادراتی

مواد اولیه ای که برای تهیه گیوه بکار می رود انواع و اقسام مختلفی دارد. عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت گیوه است،که عبارتند از قیمت های نخ، ابزار گیوه دوزی، و دستمزد هنرمند و… .

برای قیمت گذاری علاوه بر هزینه مواد سازنده گیوه، مقدار وقتی که هنرمند صرف دوخت آن می نماید و میزان هنرنمایی که با ادغام سایر هنرها با هنر گیوه دوزی می کند تا کاری خارق العاده را ارائه دهد، در نظر گرفته می شود.

قیمت گیوه ها بسیار متفاوت است و خریدار به راحتی می تواند گیوه مورد نظر خود را با توجه قدرت خریدش، خریداری کند. اما گیوه صادراتی جز، درجه یک ترین و با کیفیت ترین تولیدات در زمینه گیوه است، که افرای که فروش گیوه انجام می دهند آن را جز کارهای خاص خود برای فروش معرفی می کنند. شاید در برابر نمونه های مشابه قیمت بالاتری داشته باشد اما تولیدکنندگان بر این نکته تاکید دارند تا قیمتی را برای آن در نظر بگیرند تا هم تولید کننده سود خود را داشته باشد و هم مشتری با خرید آن رضایت کاملی را کسب کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *