گیوه زندانبافت نوعی پاپوش تابستانی، سبک، با دوام مناسب راهپیمایی های طولانی است. کاملا دست دوز بوده و جزء صنایع دستی ایران محسوب می شود. عموما از نخ قالی یا ابریشم برای دوخت استفاده می شود.

برای تامین عمده صندل جلو بسته زنانه می توان سراغ تولیدکنندگان عمده رفت.خرید عمده با حذف واسطه همیشه مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت است.برای تامین عمده می توان به سایت های فروش نیز مراجعه کرد و به صورت غیر حضوری سفارش داد.

تامین عمده گیوه زندانبافت ارزان

ویژگی بهترین نوع گیوه زندانبافت

ویژگی بهترین نوع گیوه زندانبافت بهترین نوع صندل زنانه هامتو دارای ویژگی هایی است که به آن ها می پردازیم : آن یک پاپوش دستبافت ایرانی اصل است که با مواد اولیه طبیعی بافته می شود.

گره های بسیار ریز و بادقت و نظم بسیار با نخ ابریشم زده می شود و رویه یکنواخت گیوه ایجاد می شود. که بافت پنجه و رویه باریک تر و تیز تر و سینه پا پهن تر می باشد و با زیره همخوانی بیشتری دارد.

زیره قسمت بیرونی گیوه و در تماس با زمین است.از مواد مرغوب و با کیفیت، پیو تشکیل شده و از انعطاف بالایی برخوردار است. این ماده هم به سبکی گیوه و هم به دوام آن کمک می کند.

سایز استاندارد دارد ، یعنی قسمتی که پشت پا را احاطه می کند زیاد کوتاه یا بلند نیست.چون اگر کوتاه باشد ممکن است از پا در بیاید، اگر زیادی بلند باشد ممکن است به پا آسیب بزند، باید متناسب و استاندارد باشد.

دهانه گیوه بیش از حد گشاد یا تنگ نیست. اگر این گونه باشد در راه رفتن اختلال ایجاد می کند و شکل ظاهری زیبایی نخواهد داشت. در واقع مانند یک جوراب باید دور پا را احاطه کند و با رویه و پشت پا در تماس باشد.

بایستی به نقطه اتصال رویه با زیره گیوه توجه کرد و استحکام این قسمت از بافت را که شروع بافتن رویه به زیره گیوه را محک زد.

قیمت تولیدی گیوه زندانبافت عمده

قیمت تولیدی گیوه زندانبافت عمده قیمت تولید گیوه و فروش گیوه متغیر و بسیار متفاوت است. قیمت تولیدی گیوه زندانبافت عمده بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه است. گران قیمت ترین گیوه ، گیوه ای است که رویه و زیره آن از مواد طبیعی و مرغوب ساخته شده است.

گیوه ای که کاملا دست ساز و اصل بوده و در تولید آن هیچ گونه دستگاه ماشینی نقش نداشته، نسبت به گیوه ماشینی قیمت و استحکام بیشتری دارد.این گیوه نقش مهمی در رفع کمردرد دارد.

اما خرید گیوه از تولیدی و به طور عمده بسیار با صرفه تر است. پا قلب دوم انسان است ، پس همیشه سعی کنید دنبال پاپوش باکیفیت و مرغوب باشید تا سلامت پا حفظ شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *