گیوه نوعی پاپوش دست بافت است که از جنس رویه نخ و ابریشم و زیره و کفی با کیفیت است و در تابستان برای پیاده روی و قدم زدن بسیار مناسب می باشد که گیوه مردانه ساده به دلیل راحت بودن و گردش هوای مناسب یک محصول پر فروش در بازار می باشد، برای تامین عمده گیوه مردانه می توانید به سایت تولید کنندگان مراجعه نمایید و به صورت عمده و با قیمت ارزان و به صرفه آن را سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید. با تامین عمده این محصول از سایت ما نیز از تخفیف خوبی برخوردار خواهید شد.

تامین عمده گیوه مردانه ساده

طرح جدید گیوه مردانه ساده

طرح جدید گیوه مردانه ساده انواع گیوه دارای نخ رویه و جنس کفی متفاوتی است که با توجه به شرایط اقلیمی توسط تولید کنندگان بافته می شود این نوع از گیوه که یک محصول سنتی محسوب می شود دارای محفظه های ریز و درشتی است، که باعث گردش هوا شده و از عرق زدن پا در تابستان جلوگیری می کند. هم چنین گیوه دارای انواع مختلفی است که در شهرهای مختلف با توجه به شرایط آن جا تولید می شود.

طرح جدید گیوه مردانه ساده که از رویه نخ پنبه و پلی استر و با سوزن آن را می بافند و دارای تراکم زیادی است و هم چنین زیره آن از پارچه و چرم که هر کدام از آن ها دارای مقاومت بالایی هستند و دارای رنگ های متنوعی هستند که افراد با توجه به سلیقه خود می توانند آن را خریداری کنند‌.

این نوع از گیوه که یکی از صنایع دستی از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته تا به امروز در زندگی شهری هم از آن استفاده می شود و افراد زیادی از طرح جدید گیوه مردانه ساده استقبال کرده اند که توصیه می شود از این محصول استفاده کنید و با توجه به سبکی و وزن کمی که دارد از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

فروشنده ویژه گیوه مردانه ساده

فروشنده ویژه گیوه مردانه ساده فروشنده ویژه گیوه مردانه ساده انواع گیوه در سایز های مختلف و رنگ بندی زیبا را با قیمت ارزان و مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد که از این طریق از سود قابل توجهی برخوردار می‌شود و گیوه های زیبا می توان با مراجعه به سایت این فروشنده خریداری کرد.

هم چنین سایت فروش ما با فروش گیوه به صورت آنلاین به مشتریان کمک می کند تا انواع این محصول را با تمامی مشخصات همراه با عکس در سایت مشاهده کرده و با توجه به سلیقه و نیاز و هزینه خود آن را سفارش داده و درب منزل دریافت نمایند.

با مراجعه به سایت معتبر ما از فروش ویژه برخوردار شده و قیمت کمتری برای آن پرداخت خواهید کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *