گیوه زنانه کرمانشاه از جمله پاپوش‌ هایی است که از گذشته های بسیار دور مورد استفاده‌ی آقایان بوده است که اکنون نیز افراد زیادی از آن استفاده می‌ کنند.

شما می توانید از راه بازار سنتی و هم از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام به تهیه و خرید گیوه مردانه ساده نمایید.

شما می توانید از فروشگاه معتبر ما این محصول را با برند باستان گیوه که دارای کیفیت و قیمت مناسب و ارزان می باشد خریداری کنید و از خرید خود رضایت کامل را کسب نمایید.

خرید ارزان گیوه مردانه ساده

مشخصات انواع گیوه مردانه ساده

مشخصات انواع گیوه مردانه سادهگیوه اصل مردانه نوعی پاپوش تابستانی است که سبک و بادوام می باشد و مناسب برای راهپیمایی‌های طولانی می باشد این پا پوش سنتی دارای قدمت طولانی می باشد که ویژه مردان روستایی بوده و جزو صنایع دستی بعضی از استان های ایران می باشد.

وجود این کفش مربوط به دوران صفویه می باشد که تمام مراحل تولید آن به صورت دستی بوده که دارای دو قسمت رویه و زیره است، رویه آن عموما از نخ قالب و نخ ابریشم و کف یا زیره آن می تواند از نوع پارچه، چرم و لاستیک باشد.

ساخت قسمت زیره گیوه که به قدرت بدنی بیشتری نیازمند است توسط آقایان درست می‌ شود و رویه‌ی کفش که به ظریف‌ کاری نیاز دارد به دست خانم ‌ها بافته می ‌شود.

گیوه مردانه که از محصولات صنایع دستی محسوب می شود دارای مدل و انواع مختلفی است که اکنون به صنعت مد راه باز کرده است که از نمونه های معروف آن می توان به مدل های لاته، کردی و کلاش اشاره نمود.

گیوه که از پاپوش های سنتی و بسیار جذاب کشورمان است دارای فواید و ویژگی های بسیاری میباشد که میتوان به عنوان کفش بسیار مناسبی برای پیاده روی های طولانی و مناطق صعب العبور به شمار آورد.

گیوه به کمر و پاها صدمه نمی زند و دارای پوششی ضد قارچ و ضد باکتری می باشد که از بوی نامطبوع پاها جلوگیری می کند و به دلیل سبکی به پاها آسیب وارد نمی کند.

فروش گیوه هم به صورت عمده و هم به صورت تکی صورت می گیرد و حتی به دلیل جذابیت این محصول و دارا بودن کیفیت بالا و فواید آن به کشورهای دیگر هم صادر می گردد.

بازار فروش گیوه مردانه ساده

بازار فروش گیوه مردانه ساده

بیشتر بخوانید : گیوه کلاش مردانه

فروش انواع مدل گیوه مردانه ساده و ارزان به طور مستقیم از طریق سایت ها انجام می گیرد، که از طریق سایت های معتبر می توانید با انواع گیوه با رنگ بندی هاو مدل بافت آن هم آشنا شوید.

در فروشگاه معتبر ما می توان این محصول با برند باستان گیوه را به صورت تکی و عمده از طریق سایت اینترنتی و بدون واسطه با قیمت ارزان خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *