گیوه نوعی کفش است که در گذشته از ان ها بسیار استفاده می کردند. امروزه نیز از گیوه ها به عنوان کفش های سنتی و دست ساز گذشتگان یاد می کنند. از گیوه ها برای جلو گیری از فرو رفتن سنگ ها و اجزای موجود بر روی زمین در پا ها استفاده می کردند. این گیوه ها از انواعی تشکیل شده اند. انواع ان ها به جنس و طریقه ی ساخت بستگی دارد. از محکم ترین و با کیفیت ترین گیوه ها می توان به گیوه سوزن باف اشاره کرد.

خرید عمده گیوه سوزن باف

بررسی کیفی گیوه سوزن باف

بررسی کیفی گیوه سوزن باف گیوه های سوزن باف به دلیل بافته شدن با دست از استقامت بسیار بالا تری نسبت به گیوه های معمولی بر خوردار است. گیوه به معنای کفش است و این کلمه را نیز می توان به عنوان محافظ معنا کرد. گیوه ها بیش تر جزء صنایع دستی کشور و به خصوص صنایع دستی استان های لرستان و کردستان است.

این گیوه ها به این دلیل در این استان ها در گذشته تولید می شدند که این استان ها به دلیل داشتن مناطق کوهستانی زیاد و وجود سنگ های بزرگ و کوچک و تیز خطرات زیادی انسان ها را تهدید می کردند برای محافظت از پا ها کفش هایی را با استفاده از چرم ها و برخی از ان ها از سنگ تولید کردند. تولید این گیوه ها به مرور زمان دچار تغییر و تحول هایی و دچار تغییرات بسیار زیادی شدند. یکی از این تغییرات می تواند استفاده از مواد اولیه ی اسان تر و سبک تر و هم چنین اماده شده موجد در بازار ها باشد.

گیوه ها معمولا به دست هنرمندان گذشته و قدیمی انجام می شود و هم چنین به دست برخی از هنرمندان علاقه مند به گیوه بافی انجام می شود. بیش تر مردم از گیوه ها برای زیبایی و بافت قدیمی ان استفاده می کنند. یکی از دلایل پر طرفدار بودن گیوه ها نقش ها و طراحی های انجام شده بر روی ان است.

فروشنده ویژه گیوه سوزن باف

فروشنده ویژه گیوه سوزن باف تولید گیوه همان طور که در بالا گفته شد بدر برخی از استان های کشور بسیار رواج دارد و امروزه نیز افرادی زیادی هستند که از ان ها استفاده می کنند. استفاده از گیوه ها می تواند به دلیل داشتن چرم باشد.

تولید گیوه ها و طراحی ان ها به دست افراد دارای مهارت انجام می شود. این تولید کننده گان بعد از تولید به بازار ها عرضه می شود و به دست مصرف کننده گان می رسد. فروشگاه هایی که دارای صنایع دستی برای عرضه به مصرف کننده هستند فروش گیوه را هم به عهده دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *