گیوه زنانه کرمانشاه اصل از صنایع دستی ایرانیان می باشد که اگر به شهر های سنتی سفر کنید در آن بازارها اجناس سنتی مانند گیوه را مشاهده می نمایید که از گذشته تا به امروز مورد استقبال فراوانی بوده است.گیوه سنتی اصل با برند باستان گیوه را میتوان به صورت اینترنتی و بدون واسطه از فروشگاه معتبر ما با قیمت بسیار مناسب سفارش و خریداری کنید.

سفارش خرید گیوه سنتی اصل

ویژگی برتر گیوه سنتی اصل

ویژگی برتر گیوه سنتی اصلگیوه اصل مردانه اصل نوعی پاپوش تابستانی می باشد که تولید آن به صورت دستی است که از دو قسمت زیره و رویه می باشدکه رویه آن از نخ پنبه و یا نخ ابریشم می باشد.

گیوه سنتی جزو صنایع دستی محسوب میشود، که نوع بافت و تراکم این محصول سنتی در مناطق مختلف کاملا متفاوت می باشد و جنس زیره هم متناسب با شرایط اقلیمی ممکن است از پارچه و یا لاستیک باشد.

گيوه سنتی اصل دارای انواع مختلفی است، یعنی می توان گيوه را بر اساس نوع بافت رويه، مواد استفاده در زيره و همچنين نوع اتصال دو تكه كفش به هم تقسیم نمود.گیوه اصل دارای خاصیت و ویژگی های برتر می‌باشد، که با وجود دور بودن از تکنولوژی دارای فواید اعجاب انگیز می‌باشد که در مقایسه با کفش های امروزی از فواید خوبی برخوردار است.این پاپوش سنتی و اصیل خنک و بادام می‌باشد و برای پیاده روی طولانی و سطوح ناهموار بسیار مناسب است و به دلیل سبک بودن به عنوان کفش های راحت به شمار می آید.گیوه سنتی و اصل قابل شستشو می باشد و امکان تهویه هوا در داخل گیوه به دلیل وجود منافذ در بین بافت رویه گیوه وجود دارد و این امر باعث جلوگیری تعریق و بوی بد پا می شود.

گیوه سنتی این پاپوش قدیمی که دارای خاصیت بارز و مفید می باشد، با وجود این که از تکنولوژی روز به دور بوده در مقاسیه با کفش های امروز از خواص درمانی بالایی برخوردار است.

از ویژگی بارز این پاپوش اصیل و سنتی می توان به بادوام بودن، خنک و سبک بودن آن اشاره نمود به گونه ای که با پیاده روی طولانی و شرایط صعب العبور کفشی مناسب به شمار می آید.

ویژگی خوب دیگر این کفش این است که قابل شستشو می باشد و به دلیل داشتن منافذ بر روی رویه کفش، تهویه هوا در کفش امکان پذیر است و همین امر باعث شده که پا از تعریق و بوی بد به دور باشد.

گیوه سنتی را می توان به انواع مختلفی تقسیم نمود، که گیوه با توجه به نوع بافت رویه، مواد به کار رفته در زیره و شیوه به هم وصل شدن دو تکه متفاوت می باشند.

گیوه سنتی اصل که دارای قدمت طولانی می باشد، علاوه بر ویژگی های فوق دارای خاصیت ضد میخچه ای است و در رفع قارچ های پوستی کف پا موثر می باشد

ویژگی برتر و خاص گیوه سنتی لنگه به لنگه بودن آن است، که موقع به پا کردن و پوشاندن کفش نیاز نیست دقت کنید زیرا هر لنگه را می توان به هر دو پا پوشاند.

تولیدکننده گیوه سنتی اصل ایرانی

تولیدکننده گیوه سنتی اصل ایرانی تولید گیوه سنتی اصل دارای متریال های اصل و طبیعی می باشد که در تولید این محصول باید قوانین و روش های ساخت سنتی آن را رعایت نمود.یکی از تلاشهای تولید کنندگان گیوه سنتی اصل ایرانی این است که با ارائه گیوه مرغوب و اصل و با کیفیت باعث جلب رضایت مشتریان گردند.فروش گیوه با برند باستان گیوه از طریق فروشگاه معتبر ما به سراسر کشور به صورت آنلاین و با قیمت بسیار مناسب به خریداران عزیز به صورت تکی و عمده ارائه می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *