گیوه زنانه شده یکی از انواع گیوه ابری موجود در بازار می باشد. شرکت توزیع گیوه ابری گلدوزی شده، این پاپوش سنتی مخصوص خانم ها و دختران را با طرح های بسیار زیبا و رنگ بندی متنوع به بازار عرضه می کند. این گیوه یک دست ساز ایرانی است.

به قدری زیبا و با کیفیت است که به عنوان یک هدیه یا سوغات می توان آن را از شرکت توزیع کننده تهیه کرد.طرح های گلدوزی این گیوه ها کاملا حرفه ای و خاص می باشد.

شرکت توزیع گیوه ابری گلدوزی

نحوه تولید انواع گیوه ابری گلدوزی

نحوه تولید انواع گیوه ابری گلدوزی تمام مراحل تولید گیوه مردانه سفید با دست انجام می شود . این گیوه دارای زیره اسفنجی یا ابری می باشد ، از این رو بسیار سبک و راحت مخصوص خانم های شیک پوش می باشد.بانوان هنرمند روستایی بر روی گیوه ساده طرح های بسیار جذاب را با دقت و ظرافت زیاد گلدوزی می کنند . این گلدوزی با سوزن خاصی به نام جوالدوز انجام می شود. برای این کار از رنگ های مختلف و متنوع استفاده می کنند.

در این گیوه ابتدا رویه به زیره دوخته می شود. سپس نقش و نگار بر روی گیوه که معمولا به شکل گل های مختلف و رنگارنگ است و با نخ ابریشم که استحکام و زیبایی خاصی دارد، دوخته می شود.یکی از ویژگی های خاص این نوع گیوه ، دوختن ست گیوه و کیف است. یعنی روی کیف و گیوه ، گلدوزی یکسان و مشابهی دوخته می شود و این ست یکی از زیباترین صنایع دستی می باشد. هر خانمی با هر سلیقه ای جذب این شاهکار هنری می شود.

این گیوه ها به گونه ای تولید شدند که هم قابلیت شست و شو با دست و هم با ماشین لباسشویی را دارند . برای شست و شو با ماشین باید از آب سرد و زمان شست و شو کم استفاده کرد. هرگز از مواد سفید کننده استفاده نکنید.

فروشنده ویژه گیوه ابری گلدوزی

فروشنده ویژه گیوه ابری گلدوزی فروشنده ویژه گیوه ابری گلدوزی ، فروش گیوه را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می دهد. این گیوه در حالی که زیبایی بی نظیری دارد ولی بخاطر زیره ابری و اسفنجی، نسبت به سایر گیوه ها قیمت کم تری دارد. با راهنمایی فروشنده و انتخاب سایز و مدل دلخواه ، می توانید یک پاپوش تابستانی با کیفیت و زیبا داشته باشید و در فصل گرما از خنکی و راحتی آن لذت ببرید.تفاوت محصولات اصل و غیر اصل را می توان در جنس مواد به کار رفته در ساخت و یا دوام ، مورد نظر داشت. گیوه های اصل از مواد مرغوب و درجه یک بافته می شوند و به طبع قیمت خیلی بالا و دوام طولانی دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *