گیوه در بین مردم عشایر و کرد و لر بیشتر استفاده می شود و هنر دست قدیمیان همین اقوام است و از گذشته های دور برای استفاده در کوه ها و مزارع استفاده می شده است. گیوه زنانه کرمانشاه نماد هنر و از صنایع دستی استان کرمانشاه و کردستان است گیوه اسفنجی سفید برای استفاده مردان و جوانان انتخاب مناسبی است و برای تمام محیط ها هم‌ قابلیت استفاده دارد.این گیوه ها را می توان در سایت های اینترنتی جست و جو کرد و این محصولات را به صورت مجازی خریداری کرد.

فروشنده برتر گیوه اسفنجی سفید

ویژگی بهترین نوع گیوه اسفنجی سفید

ویژگی بهترین نوع گیوه اسفنجی سفید جنس درجه یک این محصولات از ابریشم می باشد و کار دست هنرمندان است. بافت این گیوه اصل مردانه زمان می برد ودر در جه اول باید جنس نخ و کفی مورد استفاده در آن بهترین باشد و سپس به کمک قلاب کار بافت این گیوه ها آغاز می شود.این گیوه ها از استحکام بالایی برخوردارند و قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارند.قابل شستشو بوده و هیچ گاه رنگ آن ها تغییر نمی کند و کدر نمی شوند.

تولید گیوه اسفنجی با مواد درجه یک از کار های هنری زیبای است و استفاده آن برای طولانی مدت هیچ عارضه ای به دنبال نخواهد داشت و پا در این کفش ها هیچ گاه عرق نمی کند و باعث بوی بد نمی شود کفه این کفش ها نرم و از جنس اسفنج می باشد و برای ستون فقرات بسیار مناسب است.و همچنین نرم و سبک‌بوده و پا را نمی زند.

برای تهیه این گیوه ها می توان به سایت های اینترنتی معتبر سر زد و جنس مورد نظر خود را از طریق آن ها سفارش داد و درب منزل آن را راحت تحویل گرفت و این خرید را به بهای کمتری انجام داد و زمان خود را صرف نکرد.

قیمت روز گیوه اسفنجی سفید

قیمت روز گیوه اسفنجی سفید قبمت این گیوه ها بسته به موادی که در آن استفاده می شود و یا کار دست بودن آن متغیر است و قیمت آن را پارامتر های مختلف تعیین می کند و اگر این گیوه ها کار دست باشند قیمت آن ها بیشتر است و دوام بالایی نیز دارند.و همچنین جنس کفی مورد استفاده در آن ها از دیگر پارامتر های آن محسوب می شود.

فروش گیوه اسفنجی به کمک‌اینترنت انجام می شود و تولید کننده آن این گیوه ها را با ذکر مشخصات آن مانند جنس ،کفی ،سایز و …را در سایت ها معرفی می کند تا کسانی که مصرف کننده این گیوه ها هستند به راحتی و بدون وجود واسطه ها خرید خود را انجام دهند و از مزایای آن بهره ببرند در این روش نیازی به حضور در محل خرید نیست و شخص در زمان خود صرفه جدیی می کند و هزینه کمتری را نیز پرداخت می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *