گیوه اسفنجی طرحدار دارای کفه های اسفنجی می باشد و بعضی از مدل های آن ها دارای پاشنه های ۳ تا ۵ سانت است .این گیوه ها بیشتر برای خانم ها و دختران می باشد و از استحکام بالایی برخوردار است و جنس آن ها با هم فرق دارد و می توان برای خرید این گیوه ها به سایت های موجود در دنیای مجازی سر زد و آن ها را از طریق همین سایت ها سفارش داد.

قیمت روز گیوه اسفنجی طرحدار

مشخصات انواع گیوه اسفنجی طرحدار

مشخصات انواع گیوه اسفنجی طرحدار تولید گیوه اسفنجی در کشور ما انجام می شود وجزء صنایع دستی استان کرمانشاه و کردستان است و امروزه تنوع تولید آن ها بیشتر شده و تمام افراد می توانند نسبت به سایز پای خود آن را خریداری کنند. رویه آن دارای طرح هایی می باشد و اکثرا در مدل های زنانه و دخترانه بافت می شود و طرح روی آن ها تا حدودی با هم متفاوت است.

این طرح ها بیشتر دخترانه بوده و روی هر دوی آن هر دو لنگه آن یکسان نیست برای مثال یکی از آن ها گل و دیگری پروانه است. همچنین این کفش هارا می توان سفارش دوخت به این ترتیب که بعضی از کار گاه ها از طریق سایت ها سفارش تولید می گیرند.و می توان سایز پای خود و طرح مورد نظر را برای آن ها ارسال کرده و بعد از مدت کوتاهی گیوه های مورد نظر خود را درب منزل تحویل گرفت.

بدای خرید این گیوه ها از طربق سایت های اینترنتی اقدام می شود به این ترتیب که این سایت ها سفارش خرید را ثبت می کنند و در بازه زمانی کوتاهی کالا را تحویل مشتری می دهند و مشتری برای این خرید هزینه زیادی پرداخت نمی کند و وقت خود را نیز تلف نمی کند.

تولیدی عمده گیوه اسفنجی طرحدار

تولیدی عمده گیوه اسفنجی طرحدار فروش گیوه اسفنجی در سطح کشور محدود بوده و بعضی از شهر ها اصلا این‌گیوه ها را نمی شناسند پس بهترین کار اطلاع رسانی درمورد این گیوه ها در سایت های مجازی بوده و اینکه در همین سایت ها می توان پس از انتخاب گیوه مورد نظر و ثبت سفارش کالای خود از طریق سایت های اینترنتی می توان خریدی راحت را تجربه کرد و درب منزل آن را راحت تحویل گرفت.

تولیدی های این گیوه های طرحدار در سراسر کشور، این محصول را با بهترین کیفیت طراحی و تولید می کنند و پس از آن از طریق سایت ها اطلاع رسانی شده و می توان خرید آن را بدون واسطه و مستقیم انجام داد.در این خرید ها کالا ها به قیمت های درب کارخانه عرضه می شود و فرد نیازی به خرید حضوری این محصول نداشته و در زمان خود صرفه جویی می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *