قیمت روز گیوه بافی ایرانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنیم: به جنس و دوام و کیفیت گیوه، قدرت تعویض هوا در گیوه ها ، بزرگی و کوچکی گیوه ها و غیره… بستگی دارد که علاوه بر موارد ذکر شده نحوه خریدن با واسطه ی محصول نیز در قیمت گیوه ها تاثیر گذار است. اما امروزه میتوان قیمت گیوه را که یکی از انواع کفش های سنتی پر طرفدار می باشد از طریق اینترنت و سایت معتبر این محصول به راحترین شکل بررسی و استعلام کرد و از قیمت و کیفیت این محصول مطلع شوند.

قیمت روز گیوه بافی ایرانی

ویژگی برتر انواع گیوه بافی ایرانی

ویژگی برتر انواع گیوه بافی ایرانی

ویژگی برتر انواع گیوه بافی در ایران بدین شرح است که گیوه جزء کفش های دست دوز سنتی و بسیار قدیمی در ایران است این هنر بسیار زیبا در شهر شیراز بسیار رونق داشته است. از زمان های بسیار دور مردم شیراز با مهارت بالا اقدام به بافت گیوه نموده اند.

گیوه پاپوشی است بسیار سبک و با دوام که بسیار مناسب چندین ساعت پیاده روی می باشد. دلیل سبک و بادوام بودن گیوه بخاطر استفاده از رویه های سبک مانند نخ پنبه ای، نخ کتان، نخ ابریشم می باشد و کف آن نیز ساخته شده از چرم های مرغوب و مستحکم از نوع گاو می باشد و در مواردی که چرم در دسترس نباشد از لاستیک استفاده میکنند.

به این ترتیب می توان این گونه بیان کرد که گیوه به عنوان پاپوش و یا کفش دست ساز و سنتی مخصوص ایران است. مردم ایران بخاطر اقلیم خشک نیاز به کفش های دارد که از تعریق پا درون کفش جلوگیری کند و احساس خنکی و راحتی وسبکی به پا بدهد.

این کفش بخاطر تمام خصوصیات فنی و مفیدی که بیان کردیم . طرفداران بسیاری دارد. و امروز گیوه ها با دارا بودن رنگ و طرح های مختلف در بین جوانان جایگاه ویژه ای باز کرده است.

خاصیت دیگر گیوه ها این است که با استفاده از سریشم اندوده می شود که این عمل باعث ضد آب شدن گیوه ها میشود و در هنگام کشاورزی و حتی روزهای بارانی نیز به راحتی میتوانیم ازگیوه ها استفاده کنیم.

تولیدی عمده گیوه بافی ایرانی

تولیدی عمده گیوه بافی ایرانی

تولیدی عمده گیوه بافی ایرانی اقدام به تولید انواع گیوه ها با طرح های بسیار زیبا و شیک در طرح های متنوع ومختلف کرده است همچنین در تولید گیوه ها از مرغوب ترین مواد خام مانند: نخ، پنبه، پشم، رنگ و غیره نیز استفاده کرده است.

تولید گیوه بافی ارزان با کیفیت و به صورت عمده در این مرکز به مصرف کنندگان این امکان را میدهد تا با آزادی بیشتری دست به انتخاب بزنند و مطابق با سلیقه خود خرید نماید.

فردش گیوه بافی از طریق اینترنت و سایت معتبر این محصول به راحتی امکان پذیر است و اطلاعات کامل و جامع را در اختیار خریداران قرار میدهند آنها از این طریق با خریداران به طور مستقیم و بدون واسطه وارد معامله میشوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *