مراکز خرید گیوه زنانه بافت مکانی بسیار جذاب با محصولات متفاوت و فانتزی و زیبا تری نسبت به سایر مراکز خرید است که گیوه های رنگی را با طرح های مختلف در اختیار شما علاقه مندان به طرح های زیبا و سنتی قرار میدهد. این مراکز گیوه ی کاملا دست ساز و حاصل دسترنج زندانی های شریف است که برای حمایت از هنر آنها راه اندازی شده است و شما با این خرید علاوه بر محصول با کیفیتی که دریافت میکنید از هنر آنها هم حمایت میکنید.

مراکز خرید گیوه ابری زندان بافت

نحوه تولید انواع گیوه ابری

نحوه تولید انواع گیوه ابریگیوه مردانه سفید از دیر باز عضو جدا نشدنی لباس های محلی بوده و حتی عشایر هم بخاطر استحکام بسیار بالا و دوامشان از آنها استفاده میکردند .اما شاید کنجکاو شده باشید که تولید گیوه و فرایند ساخت آن چگونه است؟ گیوه ی ابری همانطور که از نامش پیداست گیوه ای سبک تر از سایر گیوه ها است چرا که از ابر در ساخت کفی آن استفاده میشود و خب بسته به کیفیت ابر و رنگ آن قیمت متفاوتی هم دارد و بیشتر برای افرادی مناسب است که گیوه را برای کارهای سبک و عادی روزمره استفاده میکنند.

گیوه های ابری در انواع مختلف و برای گروه های مختلف ،زنانه ،مردانه و بچگانه و… ساخته میشود.در ابتدا قسمت رویی گیوه که کاملا کار دست است با استفاده از نخ هایی با استحکام های متفاوت ساخته میشود و اگر دوزنده ی آن بخواهد میتواند طرح های متفاوتی هم برای زیبایی بیشتر روی آن اضافه کند. بعد از آنادا شدن آن نوبت به کفی ابری میرسد که بسته به سایز قسمت رویی آن رابرش میدهند و بعد هم با استفاده از نخ های با دوام آنها را با دوخت های زیبا و چشم نواز به هم وصل میکنند. توجه کنید که هر چقدر نخ های استفاده شده با دوام تر باشد و ظریف کاری و گل دوزی و یا طراحی کفش بیشتر باشد طبیعی است که کفش قیمت بیشتری هم داشته باشد.

قیمت تولیدی گیوه ابری زندان بافت

قیمت تولیدی گیوه ابری زندان بافت مطمئن باشید که قیمت فروش گیوه های تولیدی زندان بافت فوق العاده ارزان تر از سایر مکان هایی است که در کار فروش هستند چرا که شما با خرید مستقیم از تولیدی ، بدون واسطه خرید میکنید و هرینه ی اضافی به دلال ها و واسطه خا نمیپردازید. تولیدی ها برای فروش گیوه باید امکان خرید غیر حضوری برای خریدارانی که هرکدام به نوعی امکان مراجعه ی حضوری را ندارند و میخواهند در وقت و پول خود صرفه جویی کنند را فراهم بیاورند تا بتوانند بخاطر گسترش ارتباطات از طریق اینترنت، با فروش بیشتر محصولات عالی و با کیفیت خود، سود بیشتری را از آن خود کنند و در همه ی زمینه ها از رقیبان خود پیشی بگیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *