درباره تكامل صنعت تولید گیوه زنانه اطلاعات بسیار كمي در دست است. گيوه، اصولا پاپوشی است بسیار سبک، بادوام و مناسب برای راه های طولانی در مسيرهای سخت و دارای ناهمواری. با توجه به اين خصلت ها، اغلب افراد پيدايش و تولید این نمونه ی بسیار زیبا را به روزگارانی قدیم‌تر از پيدايش ساير انواع پاپوش نسبت می دهند. مراکز خرید گیوه ابری ساده باستان این محصول را به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند.

مراکز خرید گیوه ابری ساده

اطلاعاتی درباره کیفیت گیوه ابری ساده

اطلاعاتی درباره کیفیت گیوه ابری سادهگیوه مردانه سفید نوعی از گیوه است که با کمک اسفنج و ابر تولید می گردد، این نوع گیوه ها بیش تر مناسب دختران و خانم ها بافته و تولید می شود و بسیار سبک وزن و راحت است. زیبایی و طراحی این گیوه ها نیز در نوع خود از اهمیت بسیارخاصی برخوردار است.

هر جفت گیوه باستان را می‌توان با پای راست یا پای چپ پوشید. یکی دیگر از خصوصیات خوب این کفش عالی، این است که پای شما را خنک و سرد نگه می‌دارد و در نتیجه مانع از بوی بد و عرق کردن پاها می‌شود. همچنین این کفش محلی کاملاً ضدآب و ضد تعریق است و بوی نامطبوعی برای پا ایجاد نمی کند.

رنگ گیوه های باستان به طور سنتی سفید رنگ است، ولی ممکن است در رنگ‌های مختلف همانند: قرمز، آبی،‌زرد و قهوه‌ای و… نیز تولید شود. گیوه رنگی به اصطلاح رنگ پس نمی‌دهد و پاهای شما را رنگی نمی کند. اگر چه گیوه بیش تر توسط زنان تولید می‌شود، اما این مردان هستند که بیشتر از این کفش سنتی محلی، ایرانی استفاده می‌کنند. نام دیگر این محصول کلاش می باشد.

امروزه این کفش در بسیاری از مناطق اطراف ایران از جمله در کرمانشاه، بهبهان، آباده، کازرون، دزفول، برخی از جاهای اصفهان، چهارمحال بختیاری و روستای سنجان در بخش مرکزی ایران تولید و استفاده می‌شود. گیوه یکی از صنایع دستی روستایی و کوهستانی استان های یزد و کرمانشاه به حساب می آید و در این دو استان طرفداران بسیار زیادی دارد.

قیمت تولیدی گیوه ابری ساده

قیمت تولیدی گیوه ابری ساده گیوه ها در چندین نوع مختلف و با درجه کیفیت متفاوت تولید می گردند که همین عاملی بر تعیین قیمت گیوه می باشد و فروش گیوه بر اساس نیاز و تقاضای مناطق مختلف، متفاوت است. عوامل بسیاری بر قیمت تولید گیوه باستان تاثیر گذار هستند از جمله:

    • طول عمر و دوام گیوه ها
    • کیفیت محصول
    • محل تولید
    • قابل شست و شو بودن
    • انعطاف محصول
    • تعداد تیرک ها
    • ضد آب بودن نمونه و…

گیوه ابری ساده باستان با توجه به کیفیت بسیار بالا قیمت بسیار مناسبی دارد، شما برای خرید این محصول می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت این نمونه ی فوق العاده شیک را تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *