صندل جلو بسته زنانه از پاپوش های پرطرفدار مناسب فصل تابستان است که دارای طرح های متعددی است. نوع نخ و کفی ها بکار رفته در تولید گیوه ها سبب تنوع در کیفیت و قیمت آنها می شود. برای آشنایی بیشتر با این محصولات در این مقاله به بررسی چند مدل از پرفروش ترین گیوه های زنانه می پردازیم. اگر به دنبال مرکز توزیع معتبر برای ثبت سفارشات عمده هستید با ما همراه شوید.

مرکز توزیع گیوه رنگی زنانه

بررسی انواع گیوه رنگی زنانه

بررسی انواع گیوه رنگی زنانهصندل زنانه پاشنه بلند در نقاط مختلف کشور به عنوان نوعی صنایع دستی شناخته می شود که در گذشته به عنوان نوعی کفش برای آقایان دوخته می شد. امروزه با تغییر در دنیای مد و امکان تولید این محصولات با تنوع رنگی و طرح های مختلف، شاهد استفاده آنها توسط خانم ها نیز هستیم.

گیوه های رنگی زنانه عمدتاً از جنس ابریشم مصنوعی بافته می شوند که مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل محیطی دارند. البته برخی گیوه های زنانه با الیاف طبیعی پشمی نیز بافته می شوند که به علت جذب گرما برای فصل زمستان نیز مناسب هستند.

انواع گیوه زنانه بر اساس نوعی کفی بکار رفته در تولید آنها به مدل های گیوه کف چرمی، پلاستیکی و پارچه ای دسته بندی می شوند. مدل های چرمی به علت داشتن ضخامت مناسب و عدم سایش برای پیاده روی های طولانی مدت بهترین گزینه به شمار می آیند.

طرح و رنگ گیوه نیز اهمیت زیادی در افزایش میزان تقاضا برای خرید آن و جلب رضایت مشتریان دارد. در بین خانم های جوان انواع گیوه با رنگ های سفید، کرمی، طوسی و مشکی بیشترین طرفدار را دارند. گیوه طرح چشم، طرح سنتی، سکه ای و مدل های رنگی رنگی از نمونه های پرفروش هستند.

قیمت روز گیوه رنگی زنانه

قیمت روز گیوه رنگی زنانه قیمت روز گیوه زنانه متناسب با کیفیت و مواد اولیه بکار رفته در تولید آنها تعیین می شود. به عنوان مثال قیمت گیوه کف چرمی به مراتب گرانتر از نمونه هایی است که با کفی پلاستیکی یا پارچه ای تولید می شوند. انواع گیوه تولید شده با نخ های ابریشمی نیز دارای نرخ فروش بالاتری در بازار سراسر کشور هستند.

نکته مهم اینکه نوع طرح و سختی اجرای آن بر روی گیوه به ویژه اگر دست دوز باشد، از مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت هر جفت از این پاپوش ها خواهند بود. خریدار با توجه به این موارد می تواند گیوه مورد نظر خود را از مراکز معتبر فروش تهیه کند.

خریداران عمده برای سفارش مستقیم و تهیه انواع گیوه رنگی زنانه نیاز به شناخت تامین کنندگان و هنرمندان فعال در صنعت دوخت این محصولات هستند. برای این منظور نمایندگان فروش گیوه این مرکز به صورت آنلاین آماده تامین جدیدترین مدل های تولیدی با قیمت رقابتی برای خریداران می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *