نرخ روز گیوه کلاش ایرانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنیم: به جنس و دوام و کیفیت گیوه، قدرت تعویض هوا در گیوه ها ، بزرگی و کوچکی گیوه ها و غیره… بستگی دارد که علاوه بر موارد ذکر شده نحوه خریدن با واسطه ی محصول نیز در قیمت کفش گیوه کردی تاثیر گذار است. اما امروزه میتوان قیمت گیوه ملکی نجف آباد را که یکی از انواع کفش های سنتی پر طرفدار می باشد از طریق اینترنت و سایت معتبر این محصول به راحترین شکل بررسی و استعلام کرد و از قیمت و کیفیت این محصول مطلع شوند.

نرخ روز گیوه کلاش ایرانی

اطلاعاتی درباره انواع گیوه کلاش ایرانی

اطلاعاتی درباره انواع گیوه کلاش ایرانی

اطلاعاتی درباره انواع گیوه کلاش ایرانی بدین شرح است که تولید گیوه کلاش در ایران به طور عمده در کردستان و در شهر مریوان است. اهمیت این نوع کفش برای مردمان کُرد تا حدی است که از آن برای مراسم های سنتی و مخصوصا عروسی استفاده می کنند.

گیوه پاپوشی است بسیار سبک و با دوام که بسیار مناسب راهپیمایی های طولانی مدت است. خاصیت سبک و بادوام بودن گیوه بخاطر استفاده از رویه های نخ پنبه ای، نخ کتان، نخ ابریشم می باشد. بافت رویه گیوه هرچقدر ظریف بافته شده باشد مستحکم تر می باشد‌. و همچنین کف آن ساخته شده از چرم های مرغوب و مستحکم گاو و نوع معمولی آن استفاده از لاستیک است.

از ­خصوصیات بارز و جالب گیوه کلاش این است که پای چپ و راست ندارد. ومیتوان انواع گیوه کلاش را از چند طریق تقسیم بندی کرد؛ یکی جنسیت و دوم نحو‌ه‌ی ساخت و وصل واتصال رویه به زیره است

به این ترتیب میتوان این گونه بیان کرد که گیوه نوعی پاپوش و یا کفش دست ساز و سنتی مخصوص ایران است این کفش مخصوص مناطق کوهستانی ایران می باشد و مخصوص زمان استفاده آن در فصل تابستان می باشد که از تعریق پا در کفش جلوگیری می کند و باید گفت که این نوع گیوه نسبت به آب مقاومتی ندارد.

این کفش بخاطر تمام خصوصیات فنی و مفیدی که برایش بیان کردیم بسیار پر طرفدار است. و امروز با استفاده از رنگ های مختلف و طرح های زیبا باعث علاقه مندی بسیاری از جوانان و مخصوصا در فصل تابستان شده است.

بازار فروش گیوه کلاش ایرانی عمده

بازار فروش گیوه کلاش ایرانی عمده

بازار فروش گیوه کلاش ایرانی عمده از طریق اینترنت و وب سایت گیوه کلاش اقدام به فروش کرده اند. فروشندگان این محصول با ارائه ی اطلاعات جامع در مورد کیفیت محصول که شامل جنس، رنگ، ابعاد و سایز و…غیره میپردازد. وهمچنین با تضمین کیفیت محصول خود اقدام به فروش گیوه میکند. خریداران با مراجعه به سایت این محصول و به طور مستقیم با توزیع کننده این محصول وارد معامله میشوند و با صرف هزینه و زمان کم از هر کجای کشور اقدام به خرید این محصول می نمایند و جلوی درب منزل و یا فروشگاه تحویل میگیرند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *