گیوه قلاب باف ساده از جمله پاپوش هایی است که ، به صورت سنتی تهیه شده و بسیار زیبا ،جذاب و پرطرفدار است .که توسط قلاب بافته می شود و به دلیل سادگی و زیبایی بسیار چشم نواز است. و یکی از زیباترین و مهمترین صنایع دستی ایران است .که بیشتر مربوط به روستاییان می گردد .البته ،تاریخچه پیدایش گیوه به درستی مشخص نیست .اما آنچه مسلم است این است که ،که یکی از پاپوش های بسیار مهم برای حفظ پا از خطرات و آسیب هایی است که در زمان راه رفتن سلامت پا را تهدید می نماید .و یکی از پاپوش های بسیار زیبا سنتی و مطرح می باشد.

آخرین قیمت گیوه قلاب باف ساده

مشخصات انواع گیوه قلاب باف ساده

مشخصات انواع گیوه قلاب باف ساده گیوه قلاب بافی از انواع گیوه هایی است که، توسط بافندگان دست دوز به صورت های مختلف تولید می شوند. از جمله در کارگاه های کوچک یا تولیدی های بزرگ یا توسط افراد به صورت سنتی و به صورت دستی، آنچه مسلم است ظرافت در بافت و رنگ و طرح در گیوه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .البته در این میان ،مکان بافت و نوع بافت اهمیت فراوانی ندارد و کیفیت و زیبایی محصول است که با ما سخن می گوید گیوه با قلاب و با نخ های خاصی بافته می شود. البته گیوه های قلاب بافی دارای طرح و رنگ‌های متفاوتی هستند ، اما نوع ساده آن بیشتر مورد توجه است و متقاضیان فراوانی دارد.

از مشخصات گیوه می‌توان به خاص بودن و کیفیت بالا و ماندگاری و قابلیت شستشو و همچنین زیبایی خاص آن اشاره کرد. گیوه سلیقه مخصوص خود را می طلبد اما با سلایق متفاوت نیز به دلیل سنتی بودن بسیار نزدیک است.گیوه به دلیل تنوع در رنگ و جنس و نوع بافت دارای قیمت های متفاوتی است .و همچنین خرید تکی و یا عمده بر روی قیمت محصول تاثیر گذار است.اما آنچه مسلم است به دلیل خاصیت سنتی بودن و زیبایی و خاص بودن بر روی صنایع اینچنینی که با زحمت و با دست تهیه می گردند، نمی‌توان قیمت گذارد و برخی از انواع گیوه آنقدر ارزشمندند که ، نمی‌توان قیمتی را بر روی آن ها گذارد.

بازار فروش گیوه قلاب باف ساده

بازار فروش گیوه قلاب باف ساده

گیوه و ابزار ساخت آن را می‌توان امروزه از بازارهای مختلف تهیه نمود .از جمله از بازار های حضوری که بیشتر اجناس سنتی و مرتبط با این محصول را ارائه می نمایند . و یا بازارهای آنلاین و مجازی که به عرضه محصول سنتی و زیبا می‌پردازند. می‌توان گیوه را به صورت تکی و یا عمده خریداری نمود. فروش گیوه و ابزار مختص آن اغلب در دست کسانی است که در بافت و یا تولید این گونه محصول سر رشته ای داشته باشند ، تا بتوانند مشتریان را در خرید راهنمایی و زیباترین و بادوام ترین گیوه را به آنان عرضه نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *