گیوه یکی از انواع پاپوش های سنتی است که قدمت استفاده آن به ایران باستان برمیگردد گیوه یکی از مناسب ترین پاپوش ها برای راهپیمایی های طولانی در سطوح ناهموار است. گیوه زنانه را میتوان یکی از دلایل پیدایش صنعت کفّاشی به حساب آورد این پاپوش از فواید بسیاری بهره مند است از جمله راحتی استفاده و مراقبت از پا و کاهش احتمال ابتلا به بیماری های استخوانی، گیوه ابری زندان بافت یکی از محصولات با ظرافت به حساب آمده و این خصوصیات سبب پر طرفداری این پاپوش در بین ایرانیان شده است.

مراکز فروش گیوه ابری زندان بافت

اطلاعاتی درباره انواع گیوه ابری زندان بافت

اطلاعاتی درباره انواع گیوه ابری زندان بافت همانطور که میدانید گیوه مردانه سفید یکی از بی نظیر ترین پاپوش های ایران است که در انواع گسترده ای موجود است ولی برخلاف آن رنگ های گیوه از تنوع بسیاری برخوردار نمیباشد اکثر در رنگ های مورد استفاده در بافتن گیوه سفید، استخوانی و خاکستری است و همین امر موجب نفیس ماندن این پاپوش شده است ، از انواع گیوه ابری زندان بافت توزیع شده توسط باستان گیوه میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • گیوه کلاش یا هورامی: این گیوه از قدیمی ترین گیوه های ایران است و پاپوشی مناسب مناطق کوهستانی است ظاهری زیبا و جنسی نرم و انعطاف پذیر دارد این نوع گیوه از نخ پنبه تهیه شده و قسمت زیره آن از پارچه فشرده شده تولید میشود.
  • گیوه اژیده یا اجیده: این گیوه از محصولات معروف و صنایع دستی ایرانی است گیوه اژیده از پنبه خالص تهیه شده و بافت های درشتی دارد بدین صورت از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار است.
  • گیوه سیلک: این نوع پاپوش ظاهری بسیار زیبا و ارزنده ای دارد و ظرافت جزئیات خاصی را شامل میشود که موجب چشم نوازی طرح بافت آن شده است، ممکن در تهیه این گیوه از گلدوزی استفاده بشود.
  • گیوه لته ای : معنی اسم این گیوه در فرهنگ لغت فارسی به معنی تکه تکه است در تهیه این گیوه نیز متناسب با نامش از تکه های پارچه استفاده میشود.
  • گیوه زیره لاستیکی : این گیوه در مقایسه با بقیه گیوه ها از قیمت پایین تری برخوردار است زیرا در قسمت زیرین آن از پلاستیک به جای بافت استفاده شده است.

خرید انواع گیوه ابری زندان بافت

خرید انواع گیوه ابری زندان بافت در سال های گذشته به علت افزایش استقبال مردم ایران از گیوه ابری تولید گنندگان این محصول هم ترغیب به تولید بیشتر شده و بسیاری دست به بافتن گیوه ابری زندان بافت زده اند به این ترتیب برای سهولت دسترسی مصرف کننده گان عزیز توزیع گنندگان این محصول اقدام به تغییر شرایط سنتی فروش گیوه کرده است به همین منظور قابلیت خرید، نقد و برسی انواع گیوه های نامبرده به صورت اینترنتی را برای مصرف کننده گان عزیز فراهم کرده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *