گیوه زنانه نوعی پاپوش تابستانی است که مورد استفاده آقایان و خانمها است. این گیوه که در استان کردستان تولید می شود کاملا بصورت دست ساز بوده و از مواد طبیعی ساخته می شود، و علاوه بر کردستان، صنایع دستی برخی از شهرها از جمله اصفهان ، استان فارس، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه نیز به شمار می رود. جنس این پاپوش از پنبه نخ ابریشم و نخ قالی است و جنس کف آن از چرم، پارچه یا لاستیک می باشد.

گیوه کردی از انواع باکیفیت گیوه مردانه سفید است. گالش نیز یک نوعی پاپوش گیوه مانند است به صورت سنتی و دستی تولید می شود گالش در شمال کشور مورد استفاده قرار می گیردو مناسب اب و هوای بارانی و زمین های گلی است.

تولیدکنندگان گیوه کردی رنگی

مشخصات بهترین نوع گیوه کردی

مشخصات بهترین نوع گیوه کردی در گذشته های دور، گیوه برای حفاظت از پا در هنگام عبور از مسیرهای سخت کوهستانی ابداع شده بود و در واقع می توان گفت که نوعی کفش اولیه بوده است. اما اکنون نیز

گیوه ها در صنعت مد جایگاه خاصی یافته اند و تنوع بسیاری پیدا کرده گیوه های سنتی با رنگهای مختلف که میتوان با انواع لباسها استایل نمود عرضه می شود اما به طور کلی گیوه ها چندین ویژگی مشترک و خاص دارندکه به برخی از انها اشاره می کنیم

گیوه های کردی از ابریشم و چرم ساخته می شوند.مواد طبیعی بکار رفته در انها باعث سلامت پا می شود.

زیره انعطاف پذیر دارند.

هوا به راحتی از میان الیاف ان عبور کرده و تنفس پا را به راحتی امکانپذیر می کند.

قیمت بسیار مناسب و دوام بالایی دارد. هر جفت گیوه با کیفیت حداقل ۵ سال قابل استفاده است.گیوه ها سبک و راحت بوده و بسیار مناسب افرادی است که از درد کمر و پا رنج می بر ند.برای آندسته افرادی که پیاده رویهای طولانی دارند، گیوه گزینه مناسبی خواهد بود.

قیمت تولیدی گیوه کردی مردانه

قیمت تولیدی گیوه کردی مردانه تولید گیوه کردی امروزه بصورت صنعتی سود اور در امده که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. هنر مندان خوش ذوق ایرانی انواع هنر های سنتی و دستی را با هنر تولید گیوه تلفیق کرده و گیوه را به صورت یک اثر هنری ارائه می نمایند.افزودن رنگ به گیوه های سنتی این تولیدات را جذاب تر و بازاری تر کرده است.از آنجایی که بسیار بادوام و مقرون به صرفه است ،همواره طرفداران و بازار فروش خوبی دارد.

قیمت فروش گیوه کردی به عوامل بسیاری بستگی دارد.قیمت نخ ،پنبه،، ابریشم چرم بر قیمت تمام شده محصول تاثیر گذار است. هزینه ساخت زیره گیوه با توجه به موادی که برای ساخت ان در مدلهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد در قیمت فروش محصول موثر است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *