گیوه کلاش مشکی ،پاپوش سنتی ایرانی، که در کردستان تولید می شود ، در سراسر کشور و از طریق فروشگاههای عرضه محصولات و صنایع دستی و سنتی به فروش می رسد.نوع مشکی کلاش که طرفداران بسیاری دارد از انواع پر فروش آن است . مراکز فروش گیوه تمامی رنگها و طرحهای تولید شده را عرضه میکنند و شما می توانید با مراجعه به ین مراکز بهترین و مناسبترین را انتخاب نمایید.

مراکز فروش گیوه کلاش مشکی

مشخصات انواع گیوه کلاش مشکی

مشخصات انواع گیوه کلاش مشکی گیوه یا کلاش دارای مزایای بسیاری است که موجب شده در دنیای پر زرق و برق امروزی که انواع واقسام کفش های مدرن با شکلهاو مدلهای مختلف را روانه بازار کرده است ، هنوز هم به عنوانی کفشی کاربردی و قابل استفاده نه صرفاتزیینی مورد استفاده قرار گیرد.

گیوه کلاش، قدمتی بیش از هزار ان سال دارد، در واقع دقیقا مشخص نیست که گیوه نخستین بار کجا و کی مورد استفاده قرار گرفت اما جزء اولین پاپوشهای سنتی بشر قلمداد می شود. انسان مبتکر اولیه با استفاده از مواد اولیه فراوان و در دسترس طبیعی و ذوق سرشار خویش اقدام ساخت ابزاری نموده ، که بتواند با استفاده از ان از پاهای خویش در مقابل سنگلاخها یصعب العبور و در مناطق کوهستانی محافظت کند و همچنین سبک و راحت باشد.

گیوه کلاش سوغات کردستان است. کفش سنتی که در شهرهای مختلف کردستان تولید می شود.یکی از نکات جالب توجه در مورد گیوه کلاش که بسیار خاص و منصر به فرد است،این است که گیوه های کلاش چپ و راست ندارند. یعنی لنگه کفش پای راست با لنگه پای چپ هیچ تفاوتی ندارد برخلاف سایر کفشها. هر دو لنگه گیوه کلاش کاملا شبیه یکدیگر هستند این خصوصیت زمانیکه عجله دارید یک امتیاز محسوب می شود.

یکی دیگر از ویژگیهای گیوه کلاش دوام بسیار بالای ان است.گیوه کلاش را سالها می توانید بپوشید..یکی دیگر از ویژگیهای این پاپوش سنتی به علت استفاده از متریال طبیعی خنک بودن آن است که موجب می‌شود پا احساس گرما نکند و از بوی بد و عرق پاها جلوگیری کند.

بازار خرید گیوه کلاش مشکی

بازار خرید گیوه کلاش مشکی امروزه با توجه به علاقه بسیار مردم به استفاده از گیوه سنتی ایرانی در داخل و خارج از کشور بازار خرید و فروش این محصول از رونق بسیار بالایی برخورداراست.کارگاههای تولیدی کوچک و بزرگ به تولید گیوه پرداخته و نیاز داخلی و خارجی رامرتفع میکنند.

انواع گیوه کلاش مشکی که در میان گیوه های کلاش بسیار پر طرفدار است در فروشگاههای سوغاتی و فروش محصولات سنتی ارائه میشود.برای خرید گیوه کلاش علاوه بر مراجعه به فروشگاهای سنتی میتوان از فروشگاههای مجازی بهره برد.بدین ترتیب میتوانید حتی گیوه مرغوب مورد نظر خود را مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *