کفش گیوه کردی اصل یک نمونه پاپوش قدیمی و سنتی و جزو صنایع دستی این شهر است که توسط مردم آن شهر با دست دوخته می شود و بسیار با ارزش است. می توان از فروشندگان گیوه، آن را به طور مستقیم و با کیفیت بالا خریداری کرده و استفاده کرد. گیوه ها از نخ قالی و یا نخ ابریشم درست می شوند و برای کف آنها چرم یا پلاستیک یا گاهی اوقات پارچه نیز استفاده می شود.

خرید مستقیم گیوه زنجان اصل

ویژگی برتر انواع گیوه زنجان

ویژگی برتر انواع گیوه زنجان گیوه ها در بسیاری از شهرها دوخته می شود و جزو صنایع دستی آن ها محسوب می شوند. از این پاپوش ها در فصل تابستان استفاده می کنند و دارای قدمت طولانی هستند. گیوه ملکی نجف آباد دارای منافذ بازی برای رفت و آمد اکسیژن درونشان هستند و باعث می شوند پا عرق نکند و خنک بماند.

کیفیت گیوه زنجان از شهرهای دیگر بالاتر است و دوخت محکمی دارند. قسمت رویه گیوه توسط بانوان و با جوالدوز بافته می شود و قسمت زیره گیوه را به رویه وصل می کنند و آن را محکم می دوزند. زیره گیوه ها ممکن است از انواع مختلفی باشند مانند پارچه های پنبه ای که هرچه این پارچه ها قدیمی تر باشد به کیفیت گیوه افزوده می شود و کف آن محکم تر و تخت تر می شود. در نمونه دیگر، زیره گیوه از جنس چرم است که دارای کیفیتی بالاتر از پارچه است و مقاوم تر است و طول عمر بیشتری دارد.

نوع سوم گیوه ها با زیره صنعتی درست می شوند که سبک تر هستند و کیفیت بالایی دارد در زنجان این گیوه ها با دقت بالایی دوخته شده و با بالاترین کیفیت در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند و از جنس چرم مرغوب یا پارچه های نخی بسیار با کیفیت و قدیمی استفاده می شود موضوع مهمی که در دوخت این گیوه ها قابل توجه است این است که تمامی مواد اولیه تهیه آن در منطقه وجود دارد و به راحتی به دست تولید کننده می رسد و ابزار کار بسیار ساده هستند. در زنجان یکی از راه های درامدزایی بانوان تولید گیوه زنجان است که طرفداران بسیاری دارد.

بازار فروش گیوه زنجان اصل

بازار فروش گیوه زنجان اصل گیوه زنجان اصل طرفداران زیادی دارد و فروش گیوه زنجان اصل توسط بسیاری از فروشندگان انجام می شود اما نکته مهم تر خرید گیوه باکیفیت‌ تر با قیمتی مقرون به صرفه است که شرکت تجاری ما با حذف واسطه‌ها گیوه های زنجان را از طریق سایت به راحتی و در کمترین زمان در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد هدف شرکت ما رضایت شما مشتریان عزیز می باشد تا در وقت خود صرفه جویی کنید و اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *