گیوه-مارکت-گیوه

گیوه زنانه ساده یکی از ارزان ترین گیوه ها می باشد زیرا مواد اولیه کمتری از جمله رنگ، نخ، پلاستیک و چرم برای آن استفاده شده است که به همین سبب تولید کنندگان زیادی به تولید آن پرداخته اند زیرا هم به صرفه تر است و همین طور مشتریان بیشتری نسبت به کفش گیوه کردی به خود جلب کرده است. این محصول نیز دارای تنوع زیادی در لژ، رنگ، وزن، سایز می باشد که بانوان می توانند برحسب سلیقه هایشان هر کدام را که دوست دارند انتخاب و خریداری کنند.

مرکز انواع گیوه زنانه ساده

طرح انواع گیوه زنانه ساده

طرح انواع گیوه زنانه سادهگیوه ملکی نجف آباد از دیرباز و تا الان مورد استفاده برای تمام گروهی سنی بانوان می باشد این محصول به سبب نوع بافتی که از نخ های طبیعی مانند ابریشم، پشم و… تهیه شده است و همین طور لژ خوبی که دارد که در بعضی از مواقع از جنس پلاستیک و در مواقع دیگر از چرم می باشد شکل زیبایی به پاپوش می دهد که به همین سبب طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است زیرا این انواع گیوه ها قابل شست و شو و همین طور سبک و برای فصل تابستان بسیار مناسب می باشد‌.

تولید گیوه در همه ی استان های کشور به خصوص در استان های لر نشین انجام می شود و تولید کنندگان گیوه سعی می کنند که انواع گیوه ها را با مواد اولیه مرغوب تولید و به بازار عرضه کنند تا مشتریان به توانند از محصولات با کیفیت در درازمدت استفاده کنند. از انواع گیوه زنانه ساده می توان به گیوه رنگی که با استفاده اشاره کرد که با مدل های مختلفی در لژ های آن ها تولید می شوند برخی دارای لژ پلاستیکی و برخی دیگر لژ چرمی می باشند که افراد برای راحتی بیشتر از لژ پلاستیکی استفاده می کنند.

یکی دیگر از انواع گیوه ها ، گیوه هایی می باشند که با استفاده از نخ ابریشم تولید شده اند که این نیز مانند دیگر گیوه ها دارای تنوع رنگ، وزن، سایز و کیفیت می باشد که هر فرد می تواند با قیمت های مختلف آن را خریداری کند.

بازار فروش گیوه زنانه ساده عمده

بازار فروش گیوه زنانه ساده عمده فروش گیوه زنانه ساده برای این که کار مشتریان را ساده و آسان کند این است که هم به صورت عمده و هم به صورت تکی به فروش می رسد تا افرادی که دوست دارند از هر طرح و رنگ آن چند مدل داشته باشند و همین طور قیمت آن بیش از حد نباشد و مناسب باشد آن را به صورت عمده خریداری کنند. که فروش گیوه ها برای تولید کنندگان به صورت عمده نیز از سود بالاتری نسبت به فروش تکی برخوردار است .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *